CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, July 15, 2008

rumah sewa




haa..cite sikit pasal rumah aku...bukan rumah aku tapi rumah sewa laa...sewa sebulan SAR5000 tu..setahun??kira la..dapat tak??kali je la 12bln...first month kene bayar SAR27500,bln kedua SAR27500...macam mahal je ek...memang mahal pung...!!!!tapi fully furnish...semua adaa complete.datang masuk bawak beg ngan tilam je..ada 5 bilik semua besar2 belaka..boleh duduk 3 orng n masih ada space lagi klu nak berguling atas lantai...so sebulan SAR1000 sebilik...klu ddk 3 org seblk,cuma bayar SAR350 sebulan/SAR4000 setahun..lebih kurang la.Kat cinie rumah kene bayar setahun..kene ikat contract ngan tuan rumah kedaung...jangan la sekali2 pakai ejen cari rumah kat cnie..takut kene tipu..budak indon yansab dah kene tipu SAR1600..ejen lesap..klu bujang okla..nie dengan anak bini x pasal2 kene tido kat islamic centre kat bandar yanbu..nak buat camne kat dah takdir..tapi untuk member2 dari mlysia yang akan datang x perlu risau..member kat cnie dah ramai..boleh carikan rumah..cuma ongkosnye kene ada la...semua nye ok duk kat RC(royal commision) nie,cuma...kedai x berapa banyak kat cnie n jauh..klu nak cari barang nak kene g bandar yanbu..kat sana mcm2 ada n murah dari RC nidari rumah aku cuma 10 minit naik kete ke yansab..klu dari bandar lebih kurang 30 minit gak la...okla..cukup latu..lusa aku nak g madinah..nti aku update la..il'lal leeqa(jumpa lagi)..askum.

0 comments: